mandag 2. mai 2011

Sunday at Windsor Castle

I dag tillot vi oss aa sove litt lenge. DVS Donna gjorde. Hehe, jeg voknet kl 0800 og kunne ikke sove igjen. Laa saa bare i sengen og slappet litt av foer jeg sto opp og gikk ned og hilse paa alle 4 barnebarnene til Sue og Rodney. Altsaa mammas to kusiners barn. Veldig koselig, men tre av dem er i teenagernene saa det var ikke saa veldig mye de hadde og si, kun Charlie paa 5 hadde mye og vise av sine leker og seg selv, sjarmerende! Hihi..



"Take a picture of my dragon" Charlie 5 years old.

Simon kom over till oss rundt kl 11 ogsaa bestemte vi oss for aa dra inn til Windsor hvor Dronningen har sitt "sommerhus", og det var STORT! Hehe, mye storre enn Buckingham Palace. Vi gikk desverre ikke inn paa slottet, vi saa det kun utenfra, da jeg tror det egentlig bare er jeg som interesserer meg for slike ting. Hihi, saa det maa bli neste gang. Vi vandret litt rundt i omraadet, da det ogsaa var straalende vaer. Gikk over elven Thames og kikket paa Eton Collage hvor prins Harry & William gikk paa skole. Litt turister skal vi jo ogsaa vaere.


Donne og jeg med Windsor Castle i bagrunnen.



Simon and Donna by River Thames



Hehe, meg med noe av Eton Collage i bakgrunnen.


Etterpaa gikk vi forbi alle spiseplasser for aa finne en plass hvor de serverte Steak and Kidney Pie til Donna! Vi fant det til slutt! Hvor jeg saa bestilte meg Chicken and Mushroom Pie. Det hoeres kanskje veldig spessielt ut, men det er veldig traditionell rett her i England, som jeg varmt anbefaler alle og smake paa! Mamma vil nok ogsaa anbefale og helle litt Vinegar (eddik) over pomfriene, men det blir litt for surt for meg. Hehe..


Donna og Simon veldig fornøyde.

Vi dro litt tidlig hjem i dag, for vi ville gjerne rekke aa si hei til Tracy og Melanie for de dro paa jobb og hjem, saa det var veldig koselig, er glad for at vi fikk truffet alle sammen, da jeg ikke kan huske sist jeg saa dem!


Luke, Charlie Holly and Tracy


Sue og Charlie står fasinert å ser på mens Donna spiller Nintendo :)

Ogsaa var vi ogsaa litt slitne etter de to andre dager, saa det er deilig og legge seg litt tidlig!

Vi koser oss utrolig mye, og faar kjopt akkurat det vi har lyst til, og Rodney og Sue er utrolig gjestfrie, saa dette er bare luksus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar