søndag 1. mai 2011

Shopping at Oxford Street & the Grease Musical

Lordag sov vi litt lenger, for fredagen ble ganske lang. Men vi kom inn til Londons main shopping street Oxford Street og begynte vaares shopping, og saa utrolig mye fint vi fant! Butikker jeg liker veldig godt er blant annet Dorothey Perkins, Jane Nor & Primark! Det var iallfall her vi fikk lagt igjen en del penger i dag! Manga av butikkene her er ogsaa veldig flinke med studentene og gir mellom 10 og 20 % rabatt, saa det er en del penger aa spare, saa jeg betale en del ganger for min kusine. Hehe.. Saa for all del Remember your student card if you are going to London!




Her kan dere blant annet se hvordan byen var pyntet med flagg i anledning bryllupet (og våres ankomst ;) )


Her fikk vi oss en deilig lunch :)

Jeg har iallfall faet kjopt 2 par sko i dag, kjole og sko som jeg skal bruke i blant annet min gode vennines Linns bryllup:) (...og hvor det er plass til min mave). Ogsaa har jeg kjopt min forste mamma bukse! Det var maerkelig! Men du kan ikke se at det er det! De er helt vanelig dongeri, bare med et godt strikk i livet. Love them! Skal nok bli godt brukt i sommer. Vi har iallfall faet brukt mange penger i dag. Tiden gikk ogsaa veldig fort for plutselig kikket jeg paa klokken og den var 1830! Med andre ord kun et time til Grease Musicalen startet, og vi var helt i den andre enden av byen. Hehe..

Men vi rakk det fint, og fant vaares plasser. Vi havnet saa mitt i en jente gjent som hadde kledd seg ut som Pink Ladies! Med de rosa jakkene paa og alt, utrolig kult. Hele forestillingen var fantastisk! Jeg var litt skuffet over slutten for den foregikk paa en kafe og kom veldig plutselig, men foruten det saa var den utrolig goy og morsomt, og hvem elsker ikke ALLE sangene som er med! Lov it!


Eneste bilde jeg har, for det var strengt forbudt å ta noen som helst bilder innenfor.

Etter musicalen ble vi tegnet av en av dem som sitter langs gaten, og den ble faktisk veldig god, saa det er veldig goy aa ha. Naa haaper jeg bare vi kan finne en plass hvor de kan kopiere bilde, saa vi kan faa et vaer :) Noen anbefalinger?


Donna er lidt "picky". Hehe.. Det ligna henne veldig mye syntes jeg, men samtidig var vi også veldig enig om at hun ligner utrolig mye på henne Selena Gomez, Disney stjernen som spiller heks i en av de TV serier som går på kanalen.

Det ferdig resultat:


Et minne for livet <3

Vi rakk 2357 toget hjem (som ogsaa var det siste hjem, saa det SKULLE vi rekke, for vi bor nesten en times tog tur utenfor London). Saa vi var forst i seng godt over kl 0100. Hehe..

Saa 2 fantastiske dager har allerede gaatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar