lørdag 28. mai 2011

På date

Dagen frem til kl 1615 ble tilbrakt på jobb Kiwi. Wuhu, men tiden gikk okei fort, var en del kunder, så det er alltid hyggelig :)

Etterpå skyndte jeg meg innom posthuset og hentet mitt nye sengetøy, samt den søteste bjørnedressen som babyen skal ha!! I love it! Tror babyen blir til å spise opp når den får den på! <3
 Også videre til svigermor, som er så snill og hjelper å lese korrektur på hovedopgaven min! Puha, et større arbeid. Har helt dårlig samvittighet av å avlevere omkring 40 sider hvor hun bare kan gå i gang med å lese! Hehe.. Og nok et emne som ikke interesserer henne i det hele tatt. Hehe.. Så må visst heller kjøpe en liten takkegave til henne. Hehe..

Mandag ca kl 1000 er opgaven iallfall levert!!!

Så videre hjem, for hadde fått besked å være klar til kl 1800 sarp! (og når Kim sier slikt så er det bare med å være klar!) Satte oss i bilen, hvor han sier han bare skal forbi Gitte og Peter og hente noen penger. Ikke noe underlig med det syntes jeg, for det var jo ganske sansynlig at Kim hadde lagt ut for noe fiskegrej eller noe. Hehe.. Men så kom de ut! De skulle med!! :) Tamtamtam, vi skulle ut å spise! :) Der tok han meg på senga, men en veldig hyggelig overraskelse. Som han helt selv har arrangert mens jeg var i Randers. hihi.. Så blir man helt forelsket på nytt! <3 Det skal ikke så mye til! Vi koste oss iallfall med god mat på Cafe Frederik i Esbjerg. Samtidig er det også utrolig hyggelig der inne, men jeg vet også den er veldig populær, og det kunne vi se, for det begynte å bli veldig fult der inne.

Under spisningen, kom det også frem at vi skulle på kino etterpå! Det hadde jeg ikke heller fått noen som helst hint til! Vi skulle inn å se "Hangover in Thailand". Den var utrolig morsom den også. Mer eller mindre like god som "Hangover in Las Vegas"! Jeg kan med andre ord godt anbefale den, en god film som passer for både jenter og gutter å se sammen :)


Konklusion: En perfekt kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar