lørdag 14. mai 2011

Hyggelig besøk

Torsdag tilbrakte jeg første del av dagen på jobb kl 16.15, hvor jeg så skyndte meg hjem for i dag skulle jeg få besøk av mine skolevenniner, og projektgruppe. Vi har faktisk ikke sett hverandre siden vi var ferdig på 3.semester i desember. Mærkelig hvor fort tiden går.

Vi bestemte oss, som sist gang at vi ville prøve å grille igjen. Hehe. Kim tente heldigvis grillen for oss denne gangen, så den ble ordentlig varm, pluss at vi tente den i god tid også. Vi fikk snakket og sjaset, og heldigvis ble det ikke så mye snakk om hovedoppgaven som jeg fryktet. Hehe, jeg får helt stress av å snakke om den, og blir også bare så usikker på det hele. Her i natt drømte jeg faktisk at jeg var oppe til eksamen, og at jeg akkurat klarte å få 2! Men at læreren måtte kjempe for det, for sensoren ville egentlig stryke meg :( Lort bæsj, tiss og promp, denne eksamen skal jeg bare bli ferdig med, også er det mange år til jeg skal på skole igjen!
Men tilbake til den hyggelige kvelden. For de hadde også med en liten gave til meg! Første gave jeg fikk til babyen, så må legge ut bilde, for det var så sødt, og så utrolig hyggelig gjort av dem!


Ihh, jeg håper månedene går fort. hihi.. Så tusen takk til mine hygglige klassevenniner!

Vi koste oss iallfall masse med deilig grillmat som kylling grillspyd med paprika og løk, samt en lækker hvitløksmarinert flank steak med flutes, salat og bakt potet til! Medte ble vi iallfall.

Etterpå gikk vi i gang med å spille brettspillet Partners. Det skulle vi aldri ha gjort! hehe.. Anette og jeg vant 1.gang, og man må jo ta en gang til. Vi vant så 2.gang også.. og 3.gang.. hehe... Det kunne bare ikke passe at de ikke skulle vinne, de klarte så å vinne 4.omgang, men dog kun et lite skritt foran oss! Begge par mangla kun en i mål. hehe..

En super hyggelig kveld med masse latter! Håper vi ses snart igjen. Vi ønsker hverandre alle stort held og lykke med siste innspurt av hovedopgaven!


Her er vi (et gammalt bilde fra en klasse fest sist januar!) meg, Anette, Anna Sofie og Trine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar