tirsdag 3. mai 2011

Primark, Madam Tussauds & Planet Hollywood


En ny dag i vente på toget inn til London.


For å vise hvor bratte rulletrappene i undergrunden er, er vil å tenke på hvor langt man er under jorden egentlig. hehe..

I dag sto vi opp tidlig, for vi skulle avgaarde tidlig, i haap om aa vaere med Primark naar det aapnet og kanskje ikke var saa mange folk! Men det trodde vi feil, aarh hadde det ikke vaert for at Primark har saa mye billig og fint hadde vi jo aldri gaat der inne! Puha! Torr faktisk ikke en gang aa regne paa hvor mange timer vi brukte der inne, men jeg fikk kjopt alt fra sko, smykker, og koffert, ialt 31 itmes for 204 £! Hihi..


Sko <3 Fra 4 £ og opover.


Smykker!

Etter Primark var vi helt dehydrerte og sultne, saa vi bestemte oss faar aa gaa paa Pizza Hut som laa rett ved sidenav for de hadde jo billig god buffet til 6.99 £ med gratis refill av brus! (vi var veldig torste). MEN da vi kom inn var det lang koo, men vi fikk en plass, skulle saa bestille buffeten, men siden det er Bank Hollyday hadde de ikke buffet, saa vi maatte finne noe annet. okay vi bestilte pizza og pasta og vaares brus til slutt. Donna faar sin brus etter godt 10 min, hvor jeg faar feil, og de skal hente ny! Tiden gaar og brusa kommer aldri! Vi faar maten til slutt, men ingen hvitloksbrod som jeg hadde bestilt til, de kom saa okay fort da jeg etterlyste dem, men ingen drikke til meg! (og da har jeg etterlyst den flere ganger), jeg faar den saa til slutt. Donna faar saa spist godt 3\4 av pizzaen hvor hun saa finner et langt haar paa pizzaen, og da rant begeret over! Donna farer opp og spor etter sjefen! Sjefen beklager, men forsikrer at det er iallfall ingen av kokkenes haar, men spor hva hun kan gjore, om hun vil ha noe kaffe, dessert, men Donna drikker ikke kaffe og er heller ikke mere sulten, saa hun svarer bare at hun ikke vil betale for pizzaen! hehehe.. ( Ja hun tor ikke aa gaa inn i en brukt butikk for aa spor hva han skal ha (i disse tilfelle noen boker) visst hun kjoper alle sammen, men aa gaa opp aa spor etter sjefen, og nekte aa betale for pizzaen det torr hun! Hahahaah..) Det godtar sjefen. Hehe.. Vi betaler mitt og drar! AMEN

Legger inn før og etter bilde av Donna, hehe. Kjolen hennes stakkart begynte å revne bak, heldigvis var vi jo på Primark og hun fant en kjole der til under 10 £.

Før...


...etter!


Søta!

Til slutt kommer vi oss endelig av sted opp til Baker Street for aa mote Simon hvor vi skal paa Madam Tussauds! (alt det andre tok en del timer lenger enn vi trodde). Men vi faar kost oss masse, og tatt mange goye bilder sammen med alle stjernene! Gled dere til bildene. Hihi. Jeg sente Donna og Simon igjenom "skrekk" rommene, hvor jeg fint gikk utenom, for etter sist oplevelse der inne orket jeg det slett ikke, for det var saa utrolig skummelt! Det er jo levende folk som ogsaa gaar rundt og skremmer. Hehe..  Donna og jeg fikk ogsaa tatt noen fine bilder sammen av en "fotograf" i Andy Worholes stile! De ble super kule! Saa vi kjopte hele tre forskjellige for vi kunne ikke velge.


De første vi mødte var David og Victoria Beckham!


Jeg fikk en date med Georg Clooney.


Simon med sin gode venn Jim Carry

 
Mitt idol Marilyn Monroe


Shrek!


Tror ikke Donna skal være den nye 1.dame. Hihih..


Litt royale har man lov til å være


Han skulle ha valgt meg. Hehe.. Neida vi er visst veldig lykkelige med vær våres partnere :)
Etter Madam Tussauds tok vi undergrunden ned til Piccadilly Circus og fikk oss et deilig maaltid paa Planet Hollywood! Det kan jeg godt anbefale visst enn vil ha noe godt og spise, mens det samtidig er flott innvendig og litt aa se paa.


Godt kl 2100 kom vi hjem, og fikk en deilig varm kopp te (blir drukket masse tee her over!) mens Rodney og Sue fikk sett dagens bilder. Samtidig visste jeg dem noe baby toy jeg hadde kjopt fra dem, da de var saa sote og ga meg noen penger for aa kjope noe til babyen fra dem! (ikke noe til meg selv!) Og det saa ut som de var fornoyde med det jeg kjopte, jeg kjopte nemlig en pysjamaspose, altsaa hvor den lukkes rundt barnet, noe som jeg syntes er smart siden babyen kommer i vinterhalvaaret, saa skal jeg ikke vaere saa redd for at den fryser visst den sparker av seg dynen. Hihi. Ogsaa kjopte jeg et fint handkle med klut, og et par hvite deilige varme stovler som den skal ha paa hjem fra sykehuset. De soteste! Hihi, utrolig maerkelig og gaa aa kjope baby ting til min egen baby, saa utrolig uvirkelig! hihi <3


Cheers!

1 kommentar:

  1. bildene som blir tatt i madam tussauds er Andy worhols lignende (det mest berømte er av maralyn monroes med mange farger.

    SvarSlett