lørdag 7. mai 2011

Så går jeg drastisk til værks!

Ja, siden det ikke gikk så godt til jordmoren, og et av motiontipsene var havearbejd, bestemte jeg meg for å klippe gresset, og vi har en stor gressplen! Hehe. Her i Danmark er det også slik at du skal passe en vis del av utenfor grensen som om vinteren SKAL vi måke fortauet med hekken våres. Nå om sommeren har vi litt gress på vær siden av hekken med trekant med gress. Her ligger det store problem! Mange hundeejere ejer ikke noen som helst respekt og klarer ikke å plukke den forbanna hundedriten opp!!!! Dvs det ligger alltid et par lorter på gresset som jeg skal slå! Og jeg blir så sur og provosert, noen får jeg ikke se skikkelig og andre er ordenlig tørret inn, men lukter alikvel når jeg kjører over med gressklipperen.
Så nå har jeg kjøpt disse skiltene og enda satt opp 2 stk!!


 

Neste steg er å sette opp filmovervåkning, for er det noe som irrterer meg, så er det de forbanna hundebæsjene som ligger overalt, så i steden for å gå ute og nyte været må jeg kikke ned i bakken for å være sikker på at jeg ikke trøkker i en!!

Så alle hundeeiere plukk nå for gudsskyld hundebæsjen opp!

Mvh. Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar